Åja, Øyafestivalen?

Posted: 18. August 2010 by antigirl29 in antimagnhild
Tags: , , , ,

Jeg fikk en gratis billett til Øyafestivalen her en dag. Tenkte jeg skulle sjekke ut hva det er folk er så gale etter. Null resultat, må jeg bare si. Her er noen funn:

  • Noe musikk er bare bedre på plate. LaRoux sang falskt, ikkesant. Hvorfor skal jeg høre henne på festival da? Og hva var greia med å spille Timoty’s Monster om igjen? Klarer ikke trønderne å finne på noe nytt, liksom? Og gratulerer Flaming Lips med å klare å blåse opp en ball, men det var jo ikke det dere skulle.
  • I tillegg til plate, er musikk best innendørs. Altså, jeg skjønner at støvler og regnkåpe er hipt, men for noen av oss er det rett og slett jævlig klamt. Og hvem gidder å være hipster uansett? Det er jo uhipt. Og når noen fulle idioter bestemmer seg for å stå og hoppe i den gigantiske dammen midt foran scenen, hjelper det dårlig uansett
  • Økologisk popcorn, javel? Det har ikke jeg råd til i alle fall
  • Stagediving er ikke tingen når man ikke er så pen og ellers er ganske tung og det dessuten er søle rundt omkring.  Det burde jeg jo ha lært av Mira Craig. Se bilde i en annen blogpost.
  • Jeg ble ikke mer glad i Oslo Plaza av å stå og stirre på det fra Øyafestivalen. Det er et stygt bygg uanfaensett
  • Jeg ble mindre glad i Oslo av dette. Vi står og hopper ihjæl ruinene som en gang grunnla byen samtidig som vi elsker den så innmarri. Eh, hallo kulturelite. Back to normal.
Leave a Reply

