Dagens lær fra kjendisene: 30 000 er et lykketall

Posted: 18. August 2010 by antigirl29 in Kjendiser
Tags: , , ,

Jeg pleier å bla gjennom kjendisnettstedene innimellom. Jeg er ikke opptatt av at du skal like meg, ikkesant, så om du syns det er teit, er det helt ok for meg. Kjendiser er min hverdagsglamour akkurat som du putter på deg Chanel No 5 eller whattafuck.

Men uansett: Noen ganger lærer jeg litt. På dagens seher.no, fant jeg følgende to oppslag på en og samme forside:

Lærdommen må bare være følgende:

Hvis du skal komme på forsida av Se og Hør, må du bli sammen med en fullstendig talentløs skuespiller a la Brad Pitt eller Aksel Henie og ikle deg noe som koster 30 000 kr. Det er ikke så farlig hva det er, men 30 000, det er nøkkeltallet. Lykke til.

Leave a Reply

